La plantilla inicia els preparatius del duel davant de la Real Societat
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante ha représ esta vesprada els entrenaments després d'un cap de setmana sense futbol pels compromisos adscrits a les eliminatòries de classificació per al Mundial de 2014 a Brasil. Els jugadors blaugranes estaven citats a les sis i mitja en les instal·lacions de Buñol per a reprendre l'activitat física. El gimnàs s'ha convertit en la primera parada del grup. Al tall de les set, els futbolistes s'han acomodat en el camp número u del complex esportiu. Joaquín Caparrós ha comptat amb vint-i-dos futbolistes en la jornada que ha inaugurat una setmana que morirà dissabte que ve amb el partit davant de la Real Societat. Ivanschitz i Vyntra seguixen concentrats amb les seues respectives seleccions, Àustria i Grècia, mentres que El Adoua s'ha incorporat esta vesprada i Keylor Navas ho farà en l'entrenament matutí de demà. Jason, Camarasa i Kike, els tres vinculats al filial, s'han exercitat amb els integrants del planter blaugrana. El planter s'exercitarà demà des de les 10:30 hores en les instal·lacions de Buñol.