Skip to main content
Primer Equip
La plantilla inicia els preparatius del duel davant del Real Saragossa
There are no reactions yet. Be the first!

A les deu i mitja del matí de hui dimarts 6 de maig, els jugadors de l'esquadra blaugrana botaven al verd de la Ciutat Esportiva per a iniciar els preparatius del duel davant del Real Saragossa. La setmana és curta quant a la seua duració. El partit davant de l'esquadra manya està pautat per a la nit del divendres. Juan Ignacio compta amb tres jornades per a dissenyar l'estratègia que s'ha de seguir en una confrontació que pot marcar la permanència d'una manera matemàtica. La victòria cotitza a l'alça més que mai sobre el past del feu d'Orriols. El triomf encadenaria la quarta temporada consecutiva en l'elit, un registre sense precedents en la història de la societat granota. Juan Ignacio ha emprés els entrenaments amb diverses absències. Pedro Ríos no ha participat en l'entrenament. El jugador tenia permís del club per a absentar-se de la jornada. Per la seua banda, Pedro López, Barkero, Chris, Iborra i Rubén s'han exercitat al marge per molèsties de distinta consideració. Els jugadors han realitzat l'habitual calfament abans d'emprendre una pràctica de pressió i possessió per a concloure amb un informal partidet. El grup repetirà demà en les instal·lacions de Buñol des de les 10:30 hores. Juan Ignacio compareixerà en roda de premsa després del desenrotllament de la sessió.