Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ja prepara l´encontre davant del Cádiz CF
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra granota ja ha començat a preparar l'encontre de diumenge que ve.

Luis García ha preparat una sessió de dos hores de duració en què han treballat les possessions i partits modificats, i en l'ha comptat amb les baixes de Dani Carril, Samuel, Xisco Muñoz i Álvaro del Moral.

El lateral gallec únicament va treballar amb els fisioterapeutes, mentres que Xisco Muñoz i Samuel, ho han fet amb el recuperador Felix Vicente. El davanter madrileny, Del Moral, està travessant un procés gripal i tampoc va poder exercitar-se amb el grup.

A més, el flamant nou fitxatge llevantinista Juanfran ja ha conegut els seus nous companys i hui es va exercitar per primera vegada amb el grup.

Els granotes tornaran al treball demà dimecres a les 11 hores a Buñol.