Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ja prepara l´encontre davant del Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra granota ja ha començat a preparar l´encontre davant del Rayo Vallecano, en la sessió única que Luis García ha dirigit a Buñol en la jornada de hui dimarts.

Els jugadors, que ahir van realitzar en el doble torn únicament treball físic, este matí ja han tocat baló amb exercicis de possessions i futbol reduït. A més, han completat l'entrenament durant la primera part amb sessió de vídeo i treball en el gimnàs.

Continuen al marge del grup Pallardó, Robusté i Dani Carril que es van exercitar al marge junt amb el recuperador, mentres que la resta del planter estarà a disposició del tècnic madrileny per al vinent encontre.