Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ja prepara l´encontre davant l´Alacant CF
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una sessió marcada per les nombroses baixes per molèsties dels jugadors de la primera plantilla, la qual cosa ha obligat Luis García a tirar mà de quatre jugadors del filial.

D'esta manera, Mossa, Borja, Rober i Llácer van haver de participar en l'entrenament del primer equip, formant part dels tres equips en què ha dividit el tècnic madrileny als seus jugadors per a disputar el triangular de partits reduïts que ha preparat per a la sessió de hui.

Els llevantinistes tornaran al treball demà divendres a les 10:30 hores a Buñol.