Skip to main content
Primer Equip
La plantilla llevantinista fa pinya amb un esmorzar en l'Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista continua fent gala del bon ambient del vestuari granota i hui van tornar a reunir-se després de l'entrenament per a celebrar un esmorzar en l'Estadi Ciutat de València.

El bon ambient va ser el protagonista del menjar, a la que a més dels jugadors, va assistir el cos tècnic, membres del Consell d'Administració i alguns empleats de l'entitat, que van donar bo compte de les dos paelles que es van cuinar per a l'ocasió; esta vegada, la invitació va anar a càrrec del preparador físic Estanis.