Skip to main content
Primer Equip
La plantilla llevantinista ja disfruta de vacances i tornarà al treball el 16 de juliol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista ja disfruta des d'ahir diumenge d'unes merescudes vacacions darrere d'aconseguir la gesta de l'ascens en la temporada del Centenari del Levante UD.

Luis García i el seu cos tècnic han programat la tornada del planter al treball divendres que ve 16 de juliol, quan està previst que se citen en la Ciutat Esportiva de Buñol per a realitzar les pertinents proves mèdiques que donen inici a la pretemporada 2010/2011.

Els llevantinistes s'aniran a Benasque per a realitzar el stage de pretemporada del 21 al 30 de juliol.