Skip to main content
Primer Equip
La plantilla prepara el partit davant del Nàstic a porta tancada en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat hui amb els entrenaments i s'ha exercitat en el Ciutat de València a porta tancada per a preparar el partit de matí dissabte davant del Nàstic.

El planter ha realitzat un entrenament amb sessió de vídeo, treball tàctic i accions a baló parat, en el que no han participat Miguel Pérez i Dani Carril, que seguixen al marge i seran les dos baixes per lesió amb què comptarà el tècnic llevantinista per a esta jornada.

Luis García realitzarà un últim entrenament demà dissabte a porta tancada, on donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per a esta jornada, abans de la concentració de l'equip en l'Hotel NH Les Arts.