Skip to main content
Primer Equip
La plantilla realitza la segona sessió d´entrenament setmanal en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat este matí la segona sessió d'entrenament de la setmana en l'Estadi Ciutat de València.

Els futbolistes s'han sotmés a diferents proves metgesses i posteriorment han realitzat una sessió de treball que ha tingut al baló com a protagonista. Els components de la primera esquadra llevantinista han realitzat accions combinatives i partits reduïts.

La plantilla tornarà a exercitar-se demà dijous a les 18 hores en l'Estadi Ciutat de València. Tant este entrenament com el del divendres, que se celebrarà a les 9:30 h. en el mateix escenari, es duran a terme a porta tancada. Després de la sessió del divendres, el tècnic compareixerà davant dels mitjans de comunicació en roda de premsa.