La plantilla recupera forces en La Calderona després de la victòria davant del Girona
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista ha recuperat forces este matí en La Calderona, després de la victòria d'ahir divendres davant del Girona.
Els de Luis García han disfrutat de les magnifiques instal·lacions que oferix La Calderona Spa Sport & Club ReSort, en una sessió regenerativa en què a més de treballar en piscina i gimnàs, també han realitzat tractaments específics de recuperació.
Els llevantinistes tindràs dos dies de descans, i tornaran als entrenaments el dimarts a les 10:30 hores en l'Estadi.