Skip to main content
Primer Equip
La plantilla rependrà demà dilluns els entrenaments en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista reprendrà demà dilluns els entrenaments, després de la victòria d´esta vesprada davant del Salamanca, en el Ciutat de València a partir de les 10 hores.

Està previst que els que han disputat més minuts en la jornada de hui realitzen una sessió regenerativa mentres que la resta disputarà un partit d'entrenament amb el Juvenil A de l'entitat.