Skip to main content
Primer Equip
La plantilla rependrà el treball demà dimecres a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla dirigida per Luis García reprendrà demà dimecres el treball després d'haver disfrutat hui de jornada de descans. Els jugadors llevantinistes s'exercitaran a partir de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol de cara a preparar el pròxim compromís que disputaran el diumenge a les 17 hores en l'Estadi José Rico Pérez davant de l'Alacant CF.