Skip to main content
Primer Equip
La plantilla rependrà el treball dilluns que ve a la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

Els components de la primera plantilla del Levante UD tornaran al treball dilluns que ve 28 de desembre. D'esta manera, després de començar les seues vacacions de Nadal al finalitzar l'encontre que es va disputar en l'Estadi Ciutat de València davant del FC Cartagena, l'equip reprendrà els entrenaments en la Ciutat Esportiva de l'entitat per a preparar el pròxim partit davant del Rayo Vallecano que es jugarà el diumenge dia 3 a les 12 hores.

El conjunt llevantinista iniciarà el treball en doble sessió: a les 10:30 h. i a les 17 h. Des del dimarts dia 29 fins al dissabte dia 2 està previst que l'esquadra blaugrana s'exercite en una única sessió matinal.