Skip to main content
Primer Equip
La plantilla reprén els entrenaments en doble sessió en les instal.lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La jornada de hui, dimecres 5 d'octubre, s'aventura carregada per als integrants de la plantilla blaugrana. El grup s'exercitarà en doble sessió en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva després de gaudir d'una jornada de descans després d'aconseguir el coliderat de la classificació en Primera Divisió després de la victòria enfront del Real Betis. La matinal ha començat a les 10:30 hores.

L'entrenament ha sigut eminentment físic, si bé durant el tram final el grup ha realitzat diversos exercicis amb el baló com a principal protagonista. Juan Ignacio Martínez no ha pogut comptar amb Keylor Navas ni Valdo, convocats per la Selecció de Costa Rica i Cabo Verde. Cabral i Welington Silva han anat a Argentina i Brasil resolent tràmits burocràtics personals. La plantilla reprendrà els entrenaments esta vesprada des de les 18.00 hores en el mateix escenari en què han treballat des de les 10:30 hores.