La plantilla repren els entrenaments per a iniciar els preparatius del duel davant del Deportivo
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante ha représ este matí, des de les 10:00 hores, els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El grup emprén la planificació de l'important duel que diumenge que ve li enfrontarà al Deportivo de La Corunya en l'escenari de Riazor. Després de gaudir de dos jornades de descans, un aspecte que ha permés alliberar al col·lectiu de la tensió competitiva de les últimes setmanes, amb una successió de partits de la Lliga BBVA, Copa del Rei i Lliga Europa, centra l'atenció en el desembarcament en terres gallegues. Juan Ignacio no compta amb absències significatives per a la cita de lliga. En eixe sentit, el preparador no perd efectius per targetes, si bé Pape Diop s'ha exercitat al marge per una elongació en l'adductor esquerre. El retorn al treball ha coincidit amb una sessió que ha unit conceptes tàctics amb un exigent circuit físic. Martins i Gekas no han estat presents en la primera jornada de la setmana. L'atacant africà forma part de la convocatòria de la Selecció de Nigèria, que esta matinada es mesura a Veneçuela a Miami, mentres que el davanter hel·lé tenia permís del club per a absentar-se de la sessió.