Skip to main content
Primer Equip
La plantilla seguix exercitant-se en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha seguit exercitant-se este matí en la Ciutat Esportiva de l'entitat. Els futbolistes han realitzat uns primers exercicis de força en el camp, mentres que posteriorment han treballat amb el baló.

L'entrenador Luis García ha comptat per a esta sessió d'entrenament amb els següents futbolistes del Levante UD B: Salinas, Sergio Rodríguez, Roque, Sergio Boix, Riau, Omar, Nacho Verdés, Nacho Hervás, Mossa i Álvaro Lozano. Així mateix, el jugador del Juvenil A Mèrida també s'ha exercitat amb el primer equip.

L'esquadra granota tornarà al treball esta vesprada en les instal·lacions de Buñol a partir de les 18:30 hores.