Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercita a porta tancada en l´Estadi ultimant detalls per a la visita a El Molinón
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha treballat amb els seus jugadors esta vesprada a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València ultimant detalls per a la visita a Gijón de diumenge que ve.

Els jugadors han realitzat treball de possessions, accions combinatives, treball defensiu i futbol per a preparar el partit davant del Sporting.

El tècnic madrileny, que ja ha recuperat efectius per a este xoc, ha comptat amb cinc baixes en esta sessió; els lesionats de llarga duració, Héctor Rodas, Iborra, Miguel Pérez, Nacho González, a més de Felipe Caicedo, que va treballar amb els fisioterapeutes i a més va realitzar un entrenament adaptat de recuperació del seu esquinç lateral extern del turmell esquerre.

El planter tornarà demà als entrenaments a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.