Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercita baix una intensa plutja en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat preparant l'encontre de dissabte que ve davant del Real Murcia (dissabte 18 hores), baix una intensa pluja que ha obligat als de Luis García a exercitar-se en els camps de gespa artificial de la Ciutat Esportiva.

El planter ha realitzat un circuit de força i partits reduïts durant esta sessió.

L'únic que va haver d'exercitar-se al marge va ser Álvaro del Moral, que patix una sobrecàrrega d'adductors i isquiotibials, i va treballar amb el recuperador.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.