Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercita en dos grups en l´única sessió del divendres
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han continuat amb els entrenaments este matí a Buñol després del partit davant de la Roma. El planter ha treballat en dos grups; per un costat es van exercitar els futbolistes que ahir van disfrutar de més minuts que van realitzar treball regeneratiu, mentres que la resta de jugadors va disputar partits de futbol reduït.

La principal novetat és que Miguel Pérez va poder completar l'entrenament amb el grup que va realitzar futbol, sense molèsties, i ja ha rebut l'alta mèdica.

Al contrari Juanfran i Xisco Nadal van treballar amb el recuperador, mentres que Iborra seguix al marge de tot i es va exercitar en solitari en el gimnàs per la seua inflamació en el taló.