Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercitarà demà a les 11 hores a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'exercitarà demà divendres a les 11 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, i no a les 9:30 hores com estava previst en un principi.

Al terme d'esta sessió, Luis García donarà als seus jugadors el cap de setmana de descans després d'una intensa setmana de treball, en la que els llevantinistes han realitzat dos sessions dobles a més de les habituals amb motiu de la parada de la lliga d'este cap de setmana.