Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s'exercitarà demà dilluns a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà demà dilluns als entrenaments després de disputar l'encontre davant de la SD Huesca en la vesprada de hui. Els de Luis García realitzaran una sessió de recuperació a partir de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista.