Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercitarà esta vesprada des de les 18:30 hores en les instal.lacions de La Manga del Mar Menor
There are no reactions yet. Be the first!

Al tall de les 13.30 hores l'expedició del Levante ha arribat a les instal·lacions de La Manga del Mar Menor. El grup quedarà concentrat fins a diumenge que ve en un complex esportiu paradisíac. No tardarà en excés el col·lectiu que prepara Juan Ignacio Martínez a començar el treball. Després de l'esmorzar i l'obligada sesta, els jugadors estan citats per a les sis i mitja de la vesprada en els terrenys de joc de la instal·lació. És el punt d'arrancada de la present pretemporada després de diversos entrenaments de salva en la Ciutat Esportiva de Buñol. El bloc començarà a adquirir el to físic adequat, per a afrontar una competició condensada, i a imbuir-se de la filosofia futbolística que proposa el tècnic Juan Ignacio Martínez. El gros dels jugadors que es troben en terres murcianes s'exercitarà en dobles i en triples sessions al llarg de les pròximes jornades conjugant entrenaments sobre la gespa del rectangle de joc amb sessions específiques i personalitzades en el gimnàs i en el Centre Spa. Diumenge que ve el Levante de l'exercici 2011-2012 debutarà sobre el verd davant d'un rival adscrit a esta zona.