Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´ha exercitat en dos grups este matí a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista ha tornat al treball este matí a Bunyol en un sessió en què el tècnic ha dividit en dos part al grup.

Per un costat van treballar els jugadors que van disposar de més minuts en el partit d'entrenament d'ahir dimarts davant del FC Brasov, que han realitzat un treball regeneratiu en el gimnàs de la Ciutat Esportiva.

L'altre grup s'ha vist obligat a exercitar-se en el pavelló cobert de Bunyol, a causa del fort vent que bufava en les instal·lacions i que impedia la pràctica de treball amb baló.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 17 hores l'Estadi Ciutat de València, en una sessió que se celebrarà a porta tancada.