El Levante UD continua preparant el partit de diumenge que ve davant del Recreativo de Huelva, i hui ha treballat de nou en l'Estadi Ciutat de València a les ordes de José Ángel Moreno.
El tècnic llevantinista va tornar a comptar en la sessió amb jugadors del filial i de l'equip juvenil Divisió d'Honor, per a suplir les baixes dels futbolistes de la primera plantilla que arrosseguen molèsties. D'esta manera, el centrecampista Toni Seoane, el lateral dret Toni Quiles, el carrilero esquerre Sergio Rodríguez, i el centrecampista Nacho Verdés, van participar amb la primera plantilla en l'entrenament.
Descarga, que està millorant de les molèsties en el bessó de la cama dreta, hui va poder completar la major part de l'entrenament amb tot el grup, i a més va realitzar treball específic de recuperació.
David Castedo i Miguel Ángel, van estar en l'estadi i van presenciar la sessió seguint les evolucions dels seus companys des de la banqueta.