Skip to main content
Primer Equip
La plantilla supera la segona sessió de treball del dia en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha completat esta vesprada des de les 17:00 hores la segona sessió de treball dissenyada per a la jornada de hui. Els jugadors han repetit en l'escenari de les instal·lacions de la Ciutat Esportiva en entrenament vespertí. Durant un poc menys d'una hora i mitja, el grup s'ha exercitat en el camp un de Buñol baix l'atenta supervisió de Luis García. La vesprada s'ha caracteritzat per l'ús i domini de baló. Després de superar un calfament general, i després de realitzar distints exercicis, sempre acompanyats de l'esfèric redó, el planter ha realitzat diverses pràctiques de possessió i pressió en espais tancats dins del rectangle de joc.

L'entrenament ha conclòs amb un informal partidet sobre mig camp. Asier, amb molèsties en el taló derivades d'una fregada en la sessió matinal, ha participat amb normalitat igual que Pallardó, Héctor Rodas o Javi Venta, els que confirmen que les molèsties que arrossegaven des del partit davant del Sevilla estan oblidades. Per la seua banda, Xisco Muñoz ha completat el primer tram de la sessió amb la resta del col·lectiu igual que Nano. Després l'interior ha treballat amb Félix Vicente, readaptador físic del club, mentres que el defensor ha rebut tractament de fisioteràpia. La plantilla s'exercitarà demà en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 17:30 hores.