La plantilla del Levante ha représ esta vesprada els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Arrere queden dos jornades de descans, coincidents a fi de setmana, i la primera victòria de l'exercici de lliga conquistada en el feu de Vallecas davant del Rayo Vallecano mercé als dos gols de Rubén i Ivanschitz que van neutralitzar la diana de Larrivey. El planter blaugrana afronta una setmana marcada per la primacia dels compromisos internacionals vinculats a les eliminatòries prèvies d'accés al Mundial de 2014 a Brasil. Eixe fet condiciona el paisatge habitual de la Ciutat Esportiva. Ivanschitz, El Adoua, Vyntra i Keylor s'absentaran de les pròximes sessions de treball. Els quatre jugadors representaran a les seues respectives seleccions, Àustria, El Marroc, Grècia i Costa Rica en els enfrontaments internacionals pautats.
El Levante aconseguix la parada de lliga amb la suma de quatre punts després de la igualada aconseguida davant del Sevilla i el triomf enfront del Rayo. La primera interrupció de la competició de lliga permetrà a Joaquín Caparrós continuar amb el procés d'aclimatació d'aquells jugadors que van aterrar en la societat llevantinista durant les últimes setmanes, ja amb l'obertura del campionat de la regularitat. En eixe sentit, les mirades apunten cap a Babá, Gomis i Aloys Nong i inclusivament podria afegir-se al grup a Pape Diop, amb problemes físics des del Trofeu Colombino. Cal recordar que el centrecampiste senegalés es va estrenar en la competició de lliga en els minuts finals de la cita davant del col·lectiu que prepara Paco Jemez.
Des d'eixe prisma, cal valorar la confrontació amistosa que desplaçarà al Levante fins a Conca per a enfrontar-se al Conquense en l'Estadi de La Fuensanta. El xoc està programat per a la vesprada del dijous a partir de les 18:00 hores. És molt possible que el duel permeta veure en acció a Gomis, Babá o Nong amb la camiseta granota. Joaquín Caparrós ha comptat amb díhuit jugadors en la tornada al treball. Calderón s'ha exercitat amb els integrants de la primera plantilla. Rubén, amb una inflamació del lligament lateral extern del genoll esquerre, i Nabil El Zhar, amb molèsties en el turmell dret, no han participat en la sessió que ha inaugurat la present setmana igual que Héctor Rodas i Nong. L'atacant camerunés s'incorporarà demà al col·lectiu.