Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball després d´una jornada de descans
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ el treball en sessió matinal en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Arrere queda un dia festiu que va permetre al col·lectiu desconnectar dels efectes derivats de la competició de lliga. No obstant això, tot és fugaç a estes altures de l'exercici. El Levante s'apresta a afrontar tres partits d'una elevada intensitat en a penes set dies. Atlètic, Sporting i F.C. Barcelona determinen el calendari blaugrana a curt termini. Després d'un entrenament regeneratiu dilluns passat, el grup ha iniciat la planificació del duel davant de l'esquadra que prepara Simeone. Juan Ignacio ha apostat per una jornada amb dos perfils diferents. L'inici ha estat marcat per un treball físic mentres que en la segona part ha imperat el baló i les qüestions tecnicotàctiques. Juan Ignacio no ha comptat amb David Navarro, afligit d'una gastroenteritis, ni Asier del Horno, amb problemes en l'adductor. Per la seua banda, Botelho, Iborra i Valdo, els que van començar la sessió amb el bloc, s'han retirat per problemes musculars que pareixen exempts de gravetat. El planter s'exercitarà demà en el mateix escenari des de les 11.00 hores.