Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball en les instal.lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Les deu i mitja del matí en la Ciutat Esportiva de Buñol; era l'hora i l'escenari triat per a tornar al treball i començar la planificació de l'encontre que el Levante afrontarà diumenge que ve davant de l'Espanyol a Barcelona. Després d'una jornada de descans, el grup va reprendre l'activitat física baix la supervisió de Luis García. Nano va estar entre els integrants que es van exercitar durant aproximadament una hora i mitja en un dels camps del complex. El central reprenia els entrenaments col·lectius després de paralitzar l'activitat en la sessió del dilluns pels efectes del xoc davant de la Real Societat. “Vaig tindre un colp el diumenge i per precaució treballe al marge, però estic sense problemes per a entrar en els entrenaments d'esta setmana”, va advertir el saguer a la conclusió de la matinal.

Per la seua banda, Javi Venta, després de completar el calfament amb la totalitat del grup, ha entrenat al marge per una gastroenteritis. Rubén ha rebut tractament de fisioteràpia com a conseqüència d'un colp en el genoll rebut en el transcurs del duel entre el Levante i la Real Societat. L'atacant no ha botat a la gespa en la matinal. Paral·lelament, en el camp número tres, Valdo, Iborra i Miguel Pérez, realitzaven carrera contínua junt amb Félix Vicente, readaptador físic de la societat granota. La previsió indica que Valdo puga incloure's demà en el gros del treball col·lectiu en l'entrenament que el planter efectuarà en El Parador d'El Saler des de les 10:30 hores. Les seues percepcions seran bàsiques i fonamentals per a determinar si està en condicions d'afrontar el xoc davant de l'Espanyol.