Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball este matí en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana ha représ l'activitat física este matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. A les 10:30 hores estava prevista la presència dels jugadors i cos tècnic sobre la gespa de Buñol, si bé els futbolistes han començat el treball quan el rellotge sobrepassava les 11:30 hores. El grup s'ha reunit en la intimitat del vestuari per a reflexionar sobre l'últim tram de la competició realitzat. Una vegada instal·lats sobre el camp, el grup ha desenrotllat l'habitual sessió de regeneració post-partit. Els titulars a Sevilla han realitzat carrera contínua i després de participar en els habituals rondos han anat al gimnàs amb l'excepció dels protagonistes que arrossegaven molèsties derivades del partit davant del Sevilla.

Héctor Rodas, amb una contusió en el genoll, ha treballat amb els fisioterapeutes igual que Pallardó. El centrecampiste presenta una sobrecàrrega en els isquiotibials. Per la seua banda, Javi Venta i Xisco Muñoz, amb sobrecàrregues en els isquiotibials, han realitzat un treball adaptat combinat amb tractament personalitzat de fisioteràpia. La resta del planter s'ha exercitat amb major dedicació. Nano ha començat a trotar mentres que Sergio González seguix amb els fisioterapeutes. Wellington serà sotmés demà a les 10:30 hores a una ergometría en la Facultat d'Educació Física i Ciència de l'Esport.