Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball per a preparar el transcendental encontre davant del Castelló
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista ha tornat als entrenaments este matí per a començar a preparar el transcendental partit que disputaran davant del CD Castelló diumenge que ve a partir de les 18 hores en el Ciutat de València.

Els de Luis García han realitzat un treball d'activació, rondos, possessions i finalitzacions, en el que no han pogut participar els lesionats Ángel i Gorka Larrea, que van treballar al marge. A més, Xisco Muñoz es va exercitar amb el grup la major part de la sessió, encara que en el tram final es va retirar per precaució i va realitzar un treball específic.

El planter tornarà als entrenaments demà dijous a les 10 hores en el Ciutat de València, a porta tancada.