Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball per a preparar l´encontre davant del Girona
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat als entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol per a començar a preparar el xoc davant del Girona, després dels dos dies de descans.

Els llevantinistes han completat un entrenament en què han realitzat un treball de força i futbol reduït, i en el que el tècnic ha pogut comptar amb tots el seu hòmens a excepció dels tres lesionats Robusté, Xisco Muñoz i Miguel Pérez.

En el tram final de la sessió, ha hagut de retirar-se Juanlu per una lleugera sobrecàrrega en el quàdriceps, però en principi demà tornarà a exercitar-se amb la resta del planter.