Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna als entrenaments per a començar a preparar el partit davant del Huesca
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista ha tornat al treball este matí a Buñol per a començar a preparar el partit davant de la SD Huesca.

Luis García hi ha comptat amb les baixes en esta primera sessió de Dani Carril, Xisco Muñoz, Del Moral, Pallardó i Pau Cendrós, tots amb molèsties, que van haver d'exercitar-se al marge.

El planter ha realitzat una part de la sessió conjuntament en la que han realitzat possessions, mentres que en el tram final els que no van disposar de minuts en Anoeta van realitzar futbol reduït, mentres que la resta va fer un treball regeneratiu.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dimecres a les 17 hores en l'Estadi en una sessió que serà a porta tancada.