La plantilla tornarà al treball demà diumenge a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD ha tornat hui al treball després del encontre amistós disputat ahir a Burriana amb motiu de la presentació del conjunt de la localitat.
Els de Luis García han realitzat exercicis amb el baló durant aproximadament una hora. Els llevantinistes tindran descans esta vesprada i serà demà diumenge a les 10 hores quan reprendran els entrenaments en la Ciutat Esportiva. A la vesprada, l'esquadra blaugrana viatjarà per a disputar a les 20 hores un partit amistós en Foietes enfront del Benidorm CD.