Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà al treball el dimarts en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

Després del triomf aconseguit esta vesprada a Cartagena, la plantilla disfrutarà de dos dies de descans.

Per tant, no serà fins a dimarts que ve quan l'equip torne al treball per a començar a preparar el pròxim compromís davant del Rayo Vallecano, que es disputarà el dissabte a les 22 hores en l'Estadi Ciutat de València.

El conjunt llevantinista realitzarà la seua primera sessió de treball de la setmana el dimarts a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de l'entitat.