Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà al treball el dimarts per la vesprada
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la gran victòria del Levante UD davant del CD Castelló, la plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimarts a les 17 hores en l'Estadi Ciutat de València ja que Luis García ha donat dos dies i mig de descans als jugadors granotes.

Està previst que la següent sessió se celebre el dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol.