Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà dimarts a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà al treball demà dimarts a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, després dels dos dies de descans que ha tingut darrere de l'encontre davant de la Real Sociedad.

Luis García començarà a preparar el partit davant de Las Palmas, en principi amb les baixes de Samuel i Pedro Vega per lesió, mentres que per sanció tindrà la de Xisco Nadal i Molinero.