Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà diumenge
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà als entrenaments demà diumenge a les 9:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol. Els de Luis García tindran jornada de descans el dilluns, i tornaran al treball el dimarts en horari per confirmar per a preparar el encontre de Copa davant de l'Hèrcules de dimecres que ve.

En la sessió del dimarts, serà quan el tècnic madrileny puga comptar amb els nous fitxatges, Molinero i Ballesteros, que seran presentats dilluns que ve.