La plantilla tornarà als entrenaments demà per la vesprada en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD tornarà demà dilluns als entrenaments a partir de les 16:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol, després de l'empat de hui diumenge davant de l'Eibar.
Està previst que els de Luis García descansen el dimarts, per a tornar al treball el dimecres a la vesprada, també en la Ciutat Esportiva.