Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà per la vesprada en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà demà dilluns als entrenaments a partir de les 16:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol, després de l'empat de hui diumenge davant de l'Eibar.

Està previst que els de Luis García descansen el dimarts, per a tornar al treball el dimecres a la vesprada, també en la Ciutat Esportiva.