Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments el dimarts en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimarts a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València, ja que demà dilluns serà el seu dia de descans.

El planter començarà a preparar ja el partit de dissabte que ve a Huelva, on volen sumar tres punts de nou després d'aconseguir hui una grandíssima victòria davant de l'Hércules CF.