Skip to main content
Primer Equip
La plantilla visitarà demà dijous la Basílica de la Verge dels Desamparats
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD realitzarà demà dijous a les 13 hores la tradicional ofrena floral a la Mare de Déu dels Desemparats abans de l'inici de la competició, per a sol·licitar protecció per a la pròxima temporada a la patrona de tots els valencians.

L'expedició llevantinista que assistirà a la Real Basílica Nostra Senyora dels Desamparats, estarà composta pel director general, Quico Catalán, cos tècnic de la primera plantilla, la totalitat dels jugadors i els empleats de l'entitat, i l'acte estarà oficiat pel rector D. Juan Antón Burgos.