Skip to main content
Primer Equip
La pluja protagonitza la primera sessió d´entrenament en Benasque
There are no reactions yet. Be the first!

La pluja ha obligat a modificar este matí els plans d'entrenament del Levante UD en el seu primer dia de pretemporada en Benasque.

Els de Luis García s'han vist obligats a exercitar-se en el pavelló cobert de la localitat, on han realitzat un circuit de prevenció de lesions, jocs poliesportius i bicicleta.

En el comunicat metge, únicament Miguel Pérez va haver d'exercitar-se al marge per una sobrecàrrega en els bessons, mentres que Xavi Torres va protagonitzar l'esglai de la sessió al patir un lleu torcement en el turmell esquerre que no li impedirà entrenar amb el grup esta vesprada.

S'espera que esta mateixa vesprada ja puguen començar el treball en el terreny de joc.