El partit es disputarà demà diumenge a les 18:30 hores a La Ceràmica
El Levante UD visita demà diumenge l'Estadi de la Ceràmica per enfrontar-se al Villarreal CF en l'encontre corresponent a la Jornada 7 de LALIGA EA SPORTS. El conjunt granota afronta el derbi amb la intenció de donar continuïtat a les bones sensacions oferides davant el FC Barcelona i sumar tres punts en un escenari històricament exigent.
Tots dos equips arriben a la cita igualats a cinc punts en la classificació, encara que el Levante UD compta amb un partit menys disputat. L'encontre que havia d'enfrontar els llevantinistes amb l'Athletic Club dimecres passat va ser ajornat i es disputarà el pròxim 21 d'octubre, per la qual cosa el conjunt granota arriba a La Ceràmica després d'haver disputat cinc jornades.
El Villarreal CF, per la seua banda, afronta el derbi després d'aconseguir en la passada jornada la seua primera victòria de la temporada. No obstant això, l'equip castellonenc encara no ha aconseguit guanyar davant la seua afició, una circumstància que tractarà de canviar davant el conjunt granota.
El Levante UD arriba al derbi després de protagonitzar una gran reacció davant el FC Barcelona. Els llevantinistes van arribar a situar-se 0-3 per davall en el marcador, però no van abaixar els braços i van aconseguir acostar-se fins al 2-3, mantenint les seues opcions fins als minuts finals. Encara que finalment el triomf va caure del costat visitant, l'esforç i la dedicació de l'equip van ser reconeguts per l'afició, que va acomiadar els seus amb una gran ovació. Ara, el conjunt granota afronta un nou repte davant un rival de la Comunitat Valenciana amb l'objectiu de transformar este esforç en punts.
L'historial d'enfrontaments en Primera Divisió en territori groguet reflecteix la dificultat del desafiament. Villarreal CF i Levante UD s'han enfrontat en 14 ocasions al feu castellonenc en la màxima categoria, amb un balanç de deu victòries locals, dos empats i dos triomfs llevantinistes. En estos 14 encontres, els de Vila-real han aconseguit marcar 30 gols, mentre que el Levante UD n'ha anotat 11.
L'encontre tindrà també un component especial per a diversos futbolistes que han vestit les camisetes dels dos clubs. Dela, Etta Eyong, Mandi, Requena i Thiago formen part de la llista de jugadors que han defensat els colors del Villarreal CF i del Levante UD.
Els dos equips s'enfronten demà a La Ceràmica amb un objectiu comú: sumar una nova victòria que els permeta avançar en la classificació abans del descans de la lliga pels compromisos internacionals.