Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla presencia la mascletà des del balcó de l´Ajuntament
There are no reactions yet. Be the first!

Una àmplia representació de la primera plantilla del Levante UD ha disfrutat este migdia des del Balcó de l'Ajuntament de València de la impressionant mascletà que ha disparat la Pirotècnia Piroquiles de Turís.

La delegació llevantinista que ha presenciat la mascletà de hui dijous ha estat formada pel tècnic Luis García, Pedro Rostoll, Estanis Asensi, Rafael Plaza, a més dels jugadors Robusté, Ballesteros, Parri, Vázquez, Iborra, Mora, Ángel, Manu, Miguel Pérez, Molinero i Gorka.