Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla realitza una suau sessió d´entrenament a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han tornat al treball este matí a Buñol, en el penúltim entrenament de la setmana, previ a la encontre davant de la Real de diumenge que ve a les 17 hores (GOL TV).

Amb cinc baixes per lesió (Xisco Muñoz, Rubén, Del Moral, Dani Carril i Javi Guerra), el tècnic madrileny ha tirat mà del filial i ha pujat a entrenar amb la primera plantilla a Alejandro Abarca, el jove davanter centre que ja suma tres gols amb l'equip de José Gómez.

Els llevantinistes han tingut sessió de vídeo a primera hora i durant l'entrenament han realitzat una sessió de recuperació amb rondos i futbol-tenis.

El planter tornarà al treball demà dissabte a les 10:30 hores a porta tancada en l'Estadi.