Skip to main content
Primer Equip
La primera sessió de la setmana confirmar la recuperació de Sergio, Valdo, Xisco Muñoz i Asier del Horno
There are no reactions yet. Be the first!

“Dóna gust vindre entrenar”, advertia Juanfran a la conclusió de la sessió de treball matinal que la plantilla de llevant ha efectuat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. La reflexió del defensor entronca amb la recuperació d'efectius, un aspecte celebrat en el vestuari. “Quatre jugadors que estaven malament en les últimes setmanes han tornat. Va entrant la gent”. I es nota a l'hora d'entrenar, segons es desprén del missatge llançat pel lateral. La tornada als entrenaments no ha fet més que accentuar les sensacions positives produïdes en este sentit durant la jornada de diumenge passat. Valdo, Sergio, Xisco Muñoz i Asier del Forn retornen junt amb el grup. La notícia és excel·lent, principalment per a Luis García davant del ventall de possibilitats que obri. Excepte contingents inesperats, el quartet estarà a disposició del preparador blaugrana per al compromís de diumenge que ve davant del Sporting de Gijón en l'Estadi d'El Molinon. La primera sessió de la setmana confirma la recuperació de Xisco Nadal i Rubén, amb sobrecàrregues derivades del partit de Lliga davant de l'Atlètic de Madrid del cap de setmana. Per la seua banda, Rafa Jordá comença a realitzar carrera contínua. L'atacant presenta un xicotet esquinç de lligament lateral intern que es va produir en una de les últimes accions de xoc enfront del conjunt atlètic.