Skip to main content
Primer Equip
La ressonància de control practicada a Valdo confirma la milloria de la lesió en els isquiotibials
There are no reactions yet. Be the first!

Valdo es va sotmetre en la jornada d'ahir a una ressonància de control que corrobora la milloria de les molèsties que presenta en els isquiotibials de la seua cama dreta produïdes en el partit que va enfrontar al Levante i al Granada en l'Estadi dels Nuevos Cármenes. El futbolista, que no estarà present demà sobre el camp en el retorn de la competició de lliga després del parèntesi nadalenc, s'ha exercitat este matí en les instal·lacions de Buñol al marge del grup junt amb Félix Vicente, readaptador de l'entitat. Valdo ha complementat un treball específic sobre el verd amb una sessió de fisioteràpia.