La societat valenciana despedix al President d´Honor del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
Nombroses personalitats de tota la societat valenciana han acudit a la capella ardent de D. Ramón Victoria Marz per a donar-li un últim adéu al president d'Honor del Levante UD.
Entre altres, han acudit la consellera de Cultura i Esport, Trinidad Miró, la secretària Autonòmica i el director general d'Esports, Niurka Montalvo i Mateo Castella, el regidor del ram, Cristóbal Grau, així com les edils socialistes Carmen Alborch, Mercedes Caballero i Consuelo Orias.
També el president del Valencia CF, Vicente Soriano, ha visitat la capella, així com l'expresidents del Levante UD Antonio Blasco, Jaume Ortí ( expresident del Valencia CF) i exjugadors de l'època més recent com Luis Manuel Rubiales o Félix Carvallo, a més de l'Associació de Veterans encapçalada per Vicente Latorre.
D. Ramón Victoria també va estar acompanyat per tots els seus companys del Consell d'Administració del Levante UD dels últims anys i l'expresident Julio Romero, i l'esposa de Pedro Villarroel que va assistir en representació del seu espòs que es trobava fora de viatge de treball.