La Xaranga Entre Nit i Matinà va estar present en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!
La Xaranga Entre Nit i Matinà va ser l'encarregada d'amenitzar els prolegòmens de l'encontre que va disputar en la vesprada d'ahir el Levante UD enfront de l'Elx CF en l'Estadi Ciutat de València, així com el transcurs del partit, ja que la música no va faltar en el coliseu llevantinista en cap moment de l'encontre.
L'alegria que van transmetre els components de la Xaranga amb la seua música es va traslladar a les grades del Ciutat de València i va tindre el seu colofó després del xiulit final, quan es va celebrar el triomf del conjunt blaugrana davant de l'equip ilicità.