L´afició granota va marcar el primer gol del partit davant del Granada
There are no reactions yet. Be the first!
L'afició granota va marcar el primer gol del duel davant del Granada molt abans que començara el partit. El seu alé va començar a estendre's just en l'instant en què els jugadors del Levante eixien per la boca del vestuari per a realitzar l'habitual treball d'activació previ a la confrontació de lliga. Passaven uns minuts de les onze del matí i sorgien els primers càntics i demostracions de fidelitat. Els aficionats blaugranes, posicionats en la tribuna de l'Estadi Ciutat de València, van seguir amb atenció cada un dels moviments dels jugadors que conduïx Juan Ignacio Martínez. La conclusió de la suau sessió va coincidir amb un dels moments més àlgids de la matinal. Els jugadors van anar al vestuari enmig d'una gran ovació i a l'abric dels crits de “Levante, Levante, Levante”. Una hora després una atronadora mascletà, disposada en el pàrquing de la instal·lació, va despedir a l'expedició.