Skip to main content
Atlético Levante UD
Larreategi es desvincula del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador del filial llevantinista, Jon Larreategi, ha arribat a un acord amb el Levante UD per a firmar la rescissió del seu contracte i desvincular-se de l'entitat blaugrana. Per tant, a falta de la ratificació dels administradors concursals, el futbolista d'Eibar ja no forma part de la plantilla de la segona esquadra del club.

Larreategi va recalar en les files del Levante UD B el passat estiu, procedent de l'Ath. Club Bilbao, i en el transcurs de la campanya 07/08 se va convertir en un dels indiscutibles en l'onze inicial del conjunt de Raúl Ruiz.

El futbolista, que ha ocupat tant la posició de central com la de lateral esquerre, va disputar un total de 30 partits en el filial granota, 29 d'ells com titular. L'entitat llevantinista li desitja els majors èxits en la seua nova etapa professional.